OPI DS – Extravagance

Kollektion: Designer Series

Inköpsställe: Har helt glömt av var jag köpte detta. Det går att hitta på bl. a. ebay.

Holofredag och jag känner det, vi går mot vår. Det är något i luften, eller hur? :)Vad gjorde jag idag då, jo, jag beställde tre lack från Muppets-kollektionen. Så mycket ligger jag efter. Vill ha så mycket lack nu och jag har inte köpt så många det senaste. Då blir listan oroväckande lång och svår att beta av. Nåja, jag har ändå alldeles för många otestade lack hemma så det är ingen fara på taket.

Extravagance skulle jag ha visat förra fredagen men jag hann inte med det då så jag sparade det till denna fredagen istället. Extravagance är ett fuchsiafärgat lack med massa holoskimmer. Alltså, vi pratar inte direkt regnbåge men i solen är det galet vackert. Först blev jag inte så imponerad men efter några timmar med detta på naglarna så började jag verkligen gilla det.

Applicering: Minnet sviker mig. Två lager kanske. Det var nog ganska ok formula. 🙂 Torktiden var snabb, det minns jag.

 

English:

Extravagance didn’t impress on me at first but after a while I started to really like it. It’s fuchsia with holoshimmer that looks amazing in sunlight. Not that cool in the shadow but still beautiful.

Application: I wore this two weeks ago so I’m sorry, but I don’t remember. I think I used two coats and that the formula was good. It dried fast.

 

 

20 reaktioner på ”OPI DS – Extravagance

  1. Såå fint! Jag har också det på naglarna just nu! Tänkte visa upp det idag, men har ju ingen bra bild. 😦 Får vänta tills imorn och hoppas på lite sol då. Känner att jag vill ha x antal fler av lacken från DS-serien. 🙂

    • Att solen ska vara så nödvändig. Jag står ofta och vrider och vänder på mina flaskor och tänker, den ska jag lacka med när det är sol, den också. Till slut står jag där med krämlacken för att jag helst inte vill lacka med skimmer, glitter och holo när det är mörkt eller mulet.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!