Nfu-Oh 51 över OPI – Merry Midnight

Nu måste jag visa något coolt. Kunde givetvis inte hålla mig utan att testa att måla ett lager med Nfu-Oh 51 över mitt befintliga lack. Nfu-Oh är också ett flakelack som skiftar i lila, blått, grönt och guld eller vad sjutton det nu är för färger. Det är som en gnistrande skattkista i solen. Tänkte att det kunde blinga till Merry Midnight ytterligare.

Här ser man alla regnbågens färger.

Det blev verkligen härligt. Det ska finnas ett lack som jag varken kommer ihåg märke eller namn på nu, som liknar detta. Tydligen väldigt eftertraktat som har utgått och är svindyrt om man får tag på det.  Det skiftar i grönt, lila, cerise, blått och guld. Kan vara Lancome men jag kommer verkligen inte ihåg. Cooooolt äre iaf 😀

Givetvis gick det inte att fånga alla skiftningar med kameran.

Imorgon åker det i alla fall bort för nu börjar det se schletet ut. Älskar Nfu-Ohs lack. Har bara provat flakelacken och dom är gudomliga. Går att piffa upp vilket lack som helst med ett lager av Nfu-Oh.

Tänkte lagt upp en make-up-bild men skiter i det efter att jag kikat närmre på dom. Sminkbilder kommer någon annan dag, när jag har mer mod. 🙂

Ha en trevlig kväää-äääll!

12 reaktioner på ”Nfu-Oh 51 över OPI – Merry Midnight

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!