Nubar – Earth

Igår blev det hektiskt. Ingen NOTD där inte. Började med Avatar 11.30. Wow. Jag hade inte så höga förväntningar trots alla hyllningar men den var verkligen helt otrolig. Vi såg den i 3D och det var första gången för mig. Jättesuperbra. Storyn var bra och filmen var så vackert gjort. Ska bli kul att se vem av er duktiga tjejer som blir först ut att tolka en Na’vi. 🙂

Sen var vi hemma och vände innan det bar av till en vän där vi var några stycken som käkade oxfile’ på ”Black Rocks”. Mums. Trött var jag igår!

Nu till lacket. Fotade först idag så det ser lite tråkigt ut jämfört med när det var nylackat. Skrev i inlägget här om dagen att det var underbart. Visst är det jäkligt snyggt men dessvärre känner jag mig redan lite trött på det. När jag lackade så blev jag hänförd men nu har det mattats av. Fortfarande jättefint men…äsch. Jag visar bilder. Vänligen bortse från torra nagelband och halvnoggrant applicerande. 🙂

Under fläktlampan med blixt.

Under fläktlampan utan blixt.
Här ser det mer blått ut än vad det är men detta är dom bästa bilderna.

I mulet dagsljus utan blixt. Här ser det lite mesigt ut.

Är så klart glad att jag äger lacket. Tycker om att det går så pass mycket åt blått. Har hela ”Going Green”-kollektionen men har bara provat Greener och Earth. Ska bli intressant att se hur lika Earth och Conserve är egentligen.

Håller med övriga bloggare om att dom faktiskt kunde gjort ett helt annat lack istället för Conserve. Finns ju så många olika nyanser av grönt. Hade det inte varit kul med ett lack liknande OPI – Creme De Menthe? Oh, vad jag önskar att jag hade det i min ägo. *suck*

Nu ska jag återgå till röjet i köket.

3 reaktioner på ”Nubar – Earth

  1. Earth är otroligt vackert! Sen förstår jag att man kan ledsna på det rätt fort. Så är det med många gröna. Det är oftast roligt en eller ett par dagar men sen vill man ha något annat. Ändå är grönt min favoritfärg.

    Conserve är inte så lik. Har en swatch på dem på samma hand någonstans. Conserve påminner om Rimmel Camoflage har jag för mig.

    • Visst är det vackert? Blev alldeles för nyfiken på Conserve så innan jag bytte lack helt och hållet tog jag bara bort Earth på två naglar och målade dit Conserve istället. Du har rätt, på nageln blir dom inte alls så lika. Det är mer flaskorna som lurar ögat. Snygga är dom båda två i alla fall. :)Ska se om jag får in ett inlägg på det imorgon.
      Rimmellacket har jag missat. Men har säkert sett nån swatch någonstans…hos dig?
      Älskar också grönt och det är konstigt att man tröttnar. Men det är nog bara det att man är ivrig att prova nåt nytt. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!