Color Club – Wild And Willing

Har kört på mörka lack mycket det senaste och Wild and Willing har stått och väntat på mig ganska länge nu. Det är verkligen görasnyggt i flaskan så jag kunde inte hejda mig längre. Glittrigt och sprakande. Kan börja med lite bilder.

Gaaah vad det är svårt att få fram att det är duokromt. Det går från guld till kopparrosa. Väldigt svårt att säga vad de är för färg egentligen.

Har fick jag fram lite av det duokroma. Nice. Ser nästan folieaktigt ut ibland.

Dock osäker på om det passar min hudton. Ser lite beige ut på mig. Kan tänka mig att det rockar i solen när man fått lite färg.

Den här skönheten var svårt att fånga med kameran. Visst ser man på bilderna är det gnistrar och glimmar men in real life, mycket snyggare. Saknar solen. Tänk vad lacket ska komma fram i solstrålarna.

Lackade med tre lager och kunde nog ha lackat med ytterligare ett. Ganska skirt så som det brukar vara med den här typen av glitterlack. Jag gillar verkligen skiftningarna i lacket. Det gör att det inte blir ett tråkigt guldlack utan något mer spännande. Är nöjd med Color Club hittills. Har inte provat en uppsjö med lack från dom men de jag provat känns lätta att lacka med och dom har många roliga färger.

Det enda negativa just nu är att jag vet att det kommer att bli en pain in the *piiiip* att få bort det. Annars älskar jag glitter.

5 reaktioner på ”Color Club – Wild And Willing

  1. Det här är ett av mina favoritlack från i höstas! Älskar skimret och färgen är bara så himla vacker. Jag kan trösta dig med att det faktiskt inte alls är svårt att få bort. 🙂

  2. Pingback: OPI – Pros & Bronze « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!