Mjau!

Knäppte lite bilder på Dennis i helgen. Måste ju självklart dela med mig av bilderna på min pälsboll.

Nagelbilder kommer imorgon om jag hinner. Ska ha lite födelsedagskalas på lördag så jag har lite att greja med. Ska försöka bli lite bättre på antal blogginlägg framöver. 🙂

Ha nu en trevlig kväll och en skön fredag!

17 reaktioner på ”Mjau!

    • Haha, dessa spännande varelser. De är så egna och alldeles underbara. Dennis har fått en ful ovana…att gå in under täcket men ändå över påslakanet. Så ligger han där med endast ett tunt lakan mellan honom och mina ben. Rätt vad det är så känner jag hur han blir busig och börjar sätta klorna i mig. Inte så kul 05.00 på morgonen. :/

  1. Vilken sötnos! Är själv lite sugen på att skaffa katt, men det känns som ett stort beslut så jag måste fundera lite mer på det innan jag bestämmer mig. 🙂

    • Funderade också en del innan jag hämtade busfröet. Dessvärre fick vi honom fyra veckor för tidigt. Vi trodde att han var ”klar” för avhämtning men så var alltså inte fallet. Vet inte om det beror på detta, men han har varit såååååå busig, jobbig och trotsig. Nu när han har blivit kastrerad och lite äldre så har han lugnat ner sig. Det var väldigt jobbigt i början men nu känner jag att det var värt det. Nu kan jag inte tänka mig att bo här utan katt.

    • Tyckte det var svårt att få till bilderna. Måste skaffa en ordentlig digitalkamera, den jag använder är en mobilkamera, Sony Ericsson Satio. Helt ok för att vara en mobilkamera men en ordentlig kamera vore kul att ha.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!