IsaDora Graffiti – Spraycan Blue över Party Hearty

Det var länge sedan jag visade upp ett crackle-lack här på bloggen. IsaDoras mörkblåa graffiti-lack gjorde sig riktigt bra över Diamond Cosmetics – Party Hearty. Jag visar både med och utan överlack.

English: How about some crackle? IsaDoras dark blue crackle polish Spraycan blue was really nice over Diamond Cosmetics Party Hearty. I show you both with and without top coat.

Right hand with top coat.

Right hand with top coat.

And left hand without top coat

And yes, my cuticle is a little red and ugly. 🙂

2 reaktioner på ”IsaDora Graffiti – Spraycan Blue över Party Hearty

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!