Nya älsklingar

För ett tag sedan fick jag äntligen tummen ur och köpte Zoya Intimate Collection. Udda färger för att vara jag men därför även unika i min samling.

Ganska snart efter det hittade jag även Sunshine på eBay. Jag förhandsbeställde på studs och i måndags dök dom upp. Dessa gör mig verkligen lycklig. Eftersom solen envisas med att gömma sig fotade jag i molnigt väder. Jäjä. Ska minsann testa något av dom i helgen om solen kan tänkas visa sig då.

Nu ska jag måla om med något annat, har ingen aning om vilket bara.

Nu går förresten China Glaze Island Escape att beställa på 8ty8, såg jag. Men jag får nog snällt vänta tills nästa vecka då lönen kommer. Har även en lång önskelista på Cherry Culture. Om ekonomin ser ok ut får det bli ett gäng därifrån också.

Nog med pladder. Kanske kommer det ett inlägg lite senare. Har tre lack på lager att visa.

4 reaktioner på ”Nya älsklingar

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!