China Glaze – Visit Me In Prism

Kollektion: Kaleidoscope Collection, 2006

Inköpsställe: Eleven Finns tyvärr inte kvar där heller. Jag hade en himla tur när jag hittade det där.

HOLOFREDAAAAG! Det är klart man är med liksom. Det är ju Skimmerskuggan som dragit igång denna underbara grej och jag tycker det är fantastiskt trevligt att starta helgen med holo! Jag höll nära på att glömma det men hade tur att bli påmind av hennes inlägg igår innan jag skulle lacka om. Annars hade det blivit Lubu Heels på naglarna. Nu blev det istället Visit Me In Prism från Kaleidoscope-kollektionen.

Jag kan inget annat säga än att det är lika vackert som de andra i kollektionen. Det är ju som det heter, scattered holo, alltså lite mer pixlig känsla, inte den där jämna regnbågen. Det här lacket har en ljus, ljus lila ton. Den är så ljus så att det är knappt att man uppfattar det som lila. Vackert är det. Min belysning mattar tyvärr av holoeffekten en del men jag kan försäkra er om att det är extremholo i solen.

Applicering: Mycket lättare att måla med än OMG!-lacken. Flyter på lätt och enkelt och här körde jag på tre lager som torkade fort. Denna gången hoppade jag överlack dessutom.

English:

Collection: Kaleidoscope Collection

Holofriday! 🙂 Visit Me In Prism is one of the lovely holos from Kaleidoscope Collection. This one is super holo in the sun but in my indoor lightning the holo kinda disappears. It’s light, very light purple and I love this as much as I love the others in this collection.

Application: Flawless application and three coats that dries quickly. Nice.

8 reaktioner på ”China Glaze – Visit Me In Prism

  1. Herregud är det redan fredag? Jag undrade just varför alla lagt upp sina holofredagsfoton en dag för tidigt… 😀 *senil*
    Jag är så sur att jag inte blev lackfrälst förrän efter Kaleidoscope..

    • Haha, veckorna går verkligen fort. Nu är det måndag igen men jag längtar såååå till fredag. 🙂

      Jag blev lackfrälst när dessa fortf var tillgängliga men upptäckte dem först när de var svåra att få tag på. Dumt.

  2. De är verkligen fantastiska, Kaleidosopelacken. Jag hade Visit me in Prism i handen för några dagar sedan men det blev Sexagon istället. Skulle vilja använda alla de lacken snart igen men jag hinner ju knappt med alla otestade holos. Och frankade holos… Jösses vad holos som flockas hos mig just nu. 😀

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!