China Glaze – Midnight Mission

Kollektion: Vintage Vixen, Hösten 2010

Inköpsställe: Transdesign

Jag fortsätter med blått eftersom Sminkan kör blå temavecka och jag älskar teman :). Midnight Mission ingår i Vintage Vixen som kom förra hösten. Jag har inte testat det förrän nu, min dumsnut. Jag älskar verkligen nyansen på det här. Jeansblått i foilfinish. Det är nog lite mörkare på nageln än vad jag trodde men det gör ingenting alls.

Applicering: Jag skrattar nästan åt hur lätt det är att måla med. Två lager och torktiden är snabb. Då är det extra kul att måla naglarna.

English:

Collection: Vintage Vixen, Fall 2010

Sminkan is having a blue week at her blog and because I love blue polish I joined this theme. 🙂 Midnight Mission from last year’s fall collection is jeans blue, kinda dark, with foilfinish and very nice-looking.

Application: Just great formula. Two coats and good drytime.

18 reaktioner på ”China Glaze – Midnight Mission

  1. Midnight Mission är så vacker! Jag tänkte idag på om jag skulle ta Midnight Mission eller Drummer boy när jag kom hem. Det blev ett glitter från Essence istället men jag är fortfarande sugen på det här. Kanske i helgen…

  2. Som sagt – favoritkollektionen!! Älskar den! Förresten, har du sett att a-Englands nästa kollektion (som kommer i typ Dec, har jag hört), är HOLO?!! Jag är så taggad på den! 😀

  3. Lovely polish – fortunately I have this one, and really like it, so I don’t have to add it to my wanted list – I just have to remember to wear it again soon 🙂

  4. Det här är ju underbart! Jag älskar det. Har det i arkivet och tänkte visa i veckan som var men det blev inte så. Sparar det till en annan gång och tittar på dina bilder istället

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!