Depend – 449

Kollektion: Summer Nailpolish 2015
Utskickat i recensionssyfte

God kväll på er. Semestern har börjat och jag kommer inte att vara lika flitig här som vanligt utan jag lackar när jag känner för det och kommer säkert blogga mer sällan.

Jag kapade naglarna…IGEN. Det känns som att det var nyligen som jag kapade naglarna och redan hade de blivit jobbigt långa. Undrar vad det beror på, att de växer så att det knakar?

Idag har jag återigen ett lack från Depend att visa. Jag trodde inte att detta var något som jag skulle gilla men det var minsann ett sött, ljust aprikost krämlack. Den här färgen passade min hudton väldigt bra.

Applicering: Lättlackat men jag behövde tre lager. Täcker jämna naglar med två lager och torkar ganska fort.

 

Translation:

Summer Nailpolish 2015
Sent for review

I’m soon done with this collection, just a few left to try. Today I’ll show you this cute apricot creme. I like this more than I thought. So cute.

Application: Two-three coats, easy application and good dry time.

 


Depend - 449 05 Depend - 449 12Depend - 449 06Depend - 449 07Depend - 449 08Depend - 449 01Depend - 449 02Depend - 449 03

 

En reaktion på ”Depend – 449

  1. Det ser verkligen superfint ut på dig! För övrigt önskar jag att mina naglar också ville växa, kämpar ju fortfarande med att de skivar sig och växer lååångsamt.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

