Nu har jag en Facebooksida också…gilla gilla gilla! :)

Nu minsann händer det grejer. Inte bara har jag börjat twittra, jag har skapat en Facebook-sida också. Det ni! Så in och gilla den för sjuttsingen! 🙂 Och vet ni, den heter ClawsInColor.

14 reaktioner på ”Nu har jag en Facebooksida också…gilla gilla gilla! :)

  1. Jag är imponerad över att bloggare orkar ta bloggen vidare till ytterligare medier! Jag har fullt upp med att hålla själva bloggen igång, hade aldrig klarat av att köra parallellt på fler ställen 🙂

    Jag har inte gillat, men det är för att jag vägrar Facebook, inte för att jag inte gillar dig ;D

    • Åh, jag har verkligen funderat på det där men jag tänkte att jag testar. Orkar jag inte så lägger jag ner. Men bloggen…den ska alltid lika först i prioritering. Det räcker att du gillar mig här. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!