OPI – German-icure by OPI (ABC Challenge)

Kollektion: Germany Collection, Hösten 2012

Men va? 2012? Jag tycker inte alls att detta känns så gammalt. Skitsnyggt är det i alla fall. Vampigt och glowigt, vad kan gå fel? Orkar verkligen inte skriva så mycket idag då jag känner mig halvdöd efter dagens arbete. Men det är väl ändå bilderna ni är intresserade av? 🙂

Detta är mitt G-bidrag till ABC-resan som Helena håller i.

Applicering: Tre lager. Första lagret är lurigt då det gärna vill rinna iväg men de två andra lagren är lätta att applicera. Torktiden är normal.

 

Translation: 

Germany Collection, Fall 2012

I was surprised when I realized I’ve had this since 2012. It feels like yesterday I bought this. Why I haven’t tried it before is a mystery since this is gorgeous, vampy and glowy.

I’m completely exhausted so I wont write so much in this post. It’s my G-mani in Helenas ABC Challenge and I love it.

Application: Three coats. The first coat is runny but the two other coats is smooth to apply. Normal dry time.

 

OPI - German-icure by OPI 03 OPI - German-icure by OPI 05 OPI - German-icure by OPI 06 OPI - German-icure by OPI 07 OPI - German-icure by OPI 09 OPI - German-icure by OPI 11

 

 

11 reaktioner på ”OPI – German-icure by OPI (ABC Challenge)

  1. Vansinnigt vackert lack!! Det var nära att det blev även mitt val för dagen, ser ju iallafall att det måste användas snarast!!

  2. Okay, that’s it!! I have several times been tempted to get this polish. I love that dark, glowy look. Your gorgeous swatches have done it – I’m getting this beauty!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

