Colors by Llarowe – In The Navy

Vilken dag det var igår. Sol, liksom. Älskar när våren är på gång och en har allt det härliga med sommar framför sig. Jag kunde inte låta bli att lacka med lite holo igår och valde ett blått så att jag kunde vara med på Emelie’s Blå Måndag.

In The Navy har en ljuvlig nyans av marinblå och rejäla regnbågar. Är så glad att jag beställde detta. Det var inte alls meningen att jag skulle köpa lacket och det har inte stått på önskelistan men av en händelse blev det att jag valde detta lacket.

Applicering: Två lager och otroligt lättlackat. Torkar snabbt.

 

Translation:

Yesterday the sun was shining the whole day. I love this time of the year when the spring is here and the summer is coming. The best time of the year is ahead us.

I had to do my nails in a holo polish and chose a blue so I could participate in Emelie’s Blue Monday.

In The Navy is a fantastic, navy blue holo. Perfection! Love!

Application: Two coats and super easy application. Dries quickly.

 

Colors by Llarowe - In The Navy 11 Colors by Llarowe - In The Navy 13 Colors by Llarowe - In The Navy 14 Colors by Llarowe - In The Navy 15Colors by Llarowe - In The Navy 01 Colors by Llarowe - In The Navy 09Colors by Llarowe - In The Navy 04 Colors by Llarowe - In The Navy 06

 

4 reaktioner på ”Colors by Llarowe – In The Navy

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

