Depend 7day – 7046 Valentine Flirt

Kollektion: Spring 2015
Utskickat i recensionssyfte

Innan jag börjar med sommarlacken vill jag bli klar med vårkollektionen. Jag har lackat med de tre lacken jag hade kvar nu i helgen och ska blogga upp dem så fort jag kan.

Valentine Flirt är en superfin korallrosa nyans som jag trivdes massor i. Att finishen blir perfekt gör inte saken sämre.

Applicering: Två krämiga, lättlackade lager och snabb torktid. Älskar penseln, den är helt perfekt.

 

Translation:

Spring 2015 Collection
Sent for review

I can’t wait until I have the time to try the summer shades but first, the three shades from spring that I have left. I have tried all of them this weekend and will show you them as soon as I can. First out is Valentine Flirt.

This is a really pretty pinkish coral creme. So lovely on the nails and the finish is perfection.

Application: Two easy, smooth coats that dries super fast.

 

Depend 7day - 7046 Valentine Flirt 02 Depend 7day - 7046 Valentine Flirt 07 Depend 7day - 7046 Valentine Flirt 08Depend 7day - 7046 Valentine Flirt 04 Depend 7day - 7046 Valentine Flirt 05 Depend 7day - 7046 Valentine Flirt 10

 

4 reaktioner på ”Depend 7day – 7046 Valentine Flirt

    • Jag har inte provat dessa något längre tid. Men säg att jag använt lacken två dagar. Då är det fortfarande lika fint. Glansen håller i sig, som nylackat. Så upplever jag inte deras vanliga lack.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

