Depend 7day – 7049 Dancin’ Barefoot

Kollektion: Summer 2015
Utskickat i recensionssyfte

Jag fortsätter med Depend 7day och sommarkollektionen. Idag bär jag ljust och fräscht. 🙂 En riktigt najs rosa måste jag säga. Passar utmärkt till min hudton och passar förmodligen alla. Jag ser t.o.m. lite solbränd ut trots att jag egentligen har lika mycket pigment som en albino.

Det här lacket har en halvmåne på flaskan, vilket betyder att det är halvtäckande. Jag har tre lager på bilderna och hade kunnat ha ett fjärde lager efter som mina räfflor syns igenom lite grann. Men det är ändå inget som stör mig.

Applicering: Det är lättlackat men aningens mer rinnigt än andra lack från 7day som jag har provat. Dock blir det jämnt och fint och det är bara tack vare att mina naglar har räfflor som det ser ojämnt ut. Torktiden är som vanligt snabb.

 

Translation:

Summer 2015 Collection
Sent for review

Today I have another shade from Depend 7day’s Summer Collection. This time a perfect shade of light pink. So fresh. Looks so good on me dispite my lack of pigment. I kinda look tanned. Great! 🙂

Application: Three coats and a bit runny. Nothing to worry about, I’m just used to perfect formula when it comes to 7day. Quick dry time.

 

Depend 7day - Dancin' Barefoot 03 Depend 7day - Dancin' Barefoot 13Depend 7day - Dancin' Barefoot 11 Depend 7day - Dancin' Barefoot 17 Depend 7day - Dancin' Barefoot 18 Depend 7day - Dancin' Barefoot 19

En reaktion på ”Depend 7day – 7049 Dancin’ Barefoot

  1. Ping: Depend 7day Summer 2015 – Summary | ClawsInColors

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

