NailArt Sunday: Koi Pond Sandwich

Homeland-maraton pågår så jag slänger in ett snabbt inlägg för att delta i Lelas NailArt Sunday. Här har jag China Glaze Sea Spray som bas, glittret är Rainbow Honey Koi Pond (utskickat från Norway Nails, eget inlägg kommer) och två lager OPI My Pointe Exactly. Inte min bästa macka men det får funka ändå.

Hoppas ni får en härlig söndagkväll. 🙂

English:

A quick post on Lelas NailArt Sunday. We are watching Homeland like crazy at the moment and I’m totally addicted…to that too.

I used China Glaze Sea Spray as base, then the glitter Rainbow Honey Koi Pond (I will show you that in another post later) and over that two coats of OPI My Pointe Exactly.

Koi Pond Sandwich 01

Koi Pond Sandwich 02

Koi Pond Sandwich 03

Koi Pond Sandwich 04

Koi Pond Sandwich 05

14 reaktioner på ”NailArt Sunday: Koi Pond Sandwich

  1. Ska bli intressant att se glittret i ett annat inlägg. Här är jag inte riktigt säker på vad jag tycker om det, men jag gillade en macka med grå bas.

  2. Pingback: China Glaze – Sea Spray « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!