Depend – 2027 Raspberry

Kollektion: Holographic, Våren 2012

När jag förbereder det här inlägget är det torsdagskväll och jag är så sugen på att krypa till kojs. Men först vill jag bli klar med holofredagsinlägget. Om ni kikar in hos Skimmerskuggan under dagen kommer ni att se vilka fler som deltar i dagens holofredag.

Raspberry har jag inte varit sugen på att testa i och med att holoeffekten i lacket är sämst i kollektionen. Dock måste jag säga att det är rätt tjusigt ändå. Det är mer färgstarkt än de andra och har en liten, liten holoeffekt. Återigen ett ganska sött lack här på bloggen. Nu har jag blivit lite meh, när det gäller Depends holografiska. De är fina men hallå. Holoeffekten som finns i t. ex. Color Clubs Halo Hues finns inte här alls. Jag har 2-3 holografiska Depend till att testa, sen är det dags för det tunga artilleriet. Åh, jag längtar så.

Applicering: Inga problem här inte. 2-3 lager och torktiden är fantastiskt snabb.

 

English:

Holographic, Spring 2012

Holofriday! Yay! I will show you a Depend again, from the Holographic Collection. The most pigmented of the bunch is Raspberry. Cute color, less holo. I kinda like it but I’m not totally in love. I have only 2-3 holographic Depend left to try and then…I am on to the great holomasters. 🙂

Application: Good formula and 2-3 coats. The dry time is really fast.

 

Depend - 2027 Raspberry 01

Depend - 2027 Raspberry 03

Depend - 2027 Raspberry 06

Depend - 2027 Raspberry 07

Depend - 2027 Raspberry 08

 

And just because I love Lilla Namo…I promise, soon I will post metal. 🙂

 

20 reaktioner på ”Depend – 2027 Raspberry

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!