Color Club – Harp On It

Kollektion: Halo Hues, Hösten 2012

Idag bjuder jag på ett underbart silverholo för att fira Skimmerskuggans Holofredag. Harp On It kom redan i höstas men först för några veckor sedan klickade jag hem det. Hur jag kunde vänta så länge vet jag inte. Det finns nog ett silverholo i alla holokollektioner men jag är hundra på att man inte kan få för många holosar, oavsett färg.

Egentligen finns inte så mycket mer att säga om det här. Jo, det är magiskt. Det är det.

Idag smygbeställde jag halva China Glaze Hologlam och ska eventuellt beställa resten vid löning. Iiiiih. Längtar och samtidigt vill jag beställa fler Halo Hues. Ja, hej och hå vad lätt det är att bränna stålars.

Applicering: Tre lager som var mycket trevliga att applicera. Torkar fort som attan.

 

English:

Halo Hues, Fall 2012

Today I wear a wonderful silver holo to celebrate Skimmerskuggan’s Holofriday. Harp On It was released last year but I didn’t bought it until some weeks ago. That’s nuts. Silver holos are in almost every holo collection but I feel that you can’t get too many holos. I would love to own every silver holo in the world.  Or…I would love to own every holo polish in every color in the world. 🙂

Application: Great formula and good coverage in three coats. Fast dry time.

 

Color Club - Harp On It 01

Color Club - Harp On It 02

Color Club - Harp On It 03

Color Club - Harp On It 04

Color Club - Harp On It 05

Color Club - Harp On It 06

 

13 reaktioner på ”Color Club – Harp On It

  1. Det här ser ut som ett perfekt silverholo! Jag har inte provat mitt ännu men det ser inte ut som att jag kommer bli besviken. Jag har köpt alla Halo Hues lack och 8 av Hologram-lacken, jag tror inte jag borde köpa mer holo på ett tag nu =)

  2. När det kommer till nagellack är det inte lätt att hålla pengarna i styr 😛
    Det här var väldigt vackert. Gillar silvriga holos fast att jag allmänt inte är så holo glad. Tror också jag ska testa något enstaka lack ur denna kollektion.

  3. Har så många otestade holosar hemma, hoppas solen kommer på ett längre besök så att man kan ägna sig åt lite holo-swatchande. Jag klickade precis hem nio av Hologlam-lacken från Transdesign – yay!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!