China Glaze – Running In Circles

Kollektion: Cirque du Soleil Worlds Away 3D Collection, Vintern 2013

Idag är det onsdag och det innebär Karins Gröna Onsdag. Dessutom slutar jag tre idag och tar långhelg. Gött! Nu till dagens vackra lack.

Hur är det möjligt att låta en sån här skönhet stå och damma så pass länge? Helt knäppt är det. Running In Circles är ju hur vackert som helst. En helt underbart vacker grön och ett helt underbart vackert skimmer. Basen är grön jelly och det är späckat med glassflecks. Det gnistrar galet mycket och jag är verkligen helt förälskad i det här.

Applicering: Här har jag två lager men tre hade nog varit att föredra. Formulan är bra och torktiden är normal.

 

English:

Cirque du Soleil Worlds Away 3D Collection, Winter 2013

Karin’s Green Wednesday is here and I will show you a real beauty. I don’t know why I waited this long before I tried it. That’s just stupid. Running In Circles is a gorgeous green. Beautiful green jelly with lots of glassflecks that sparkles like crazy. Oh, how I love this.

Application: I have two coats in my pictures but three coats should have been better. Good formula and normal dry time.

 

China Glaze - Running In Circles 01

China Glaze - Running In Circles 06

China Glaze - Running In Circles 07

China Glaze - Running In Circles 08

China Glaze - Running In Circles 10

China Glaze - Running In Circles 11

 

25 reaktioner på ”China Glaze – Running In Circles

  1. Pingback: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 23

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!