China Glaze – Don’t Be A Luna-Tic

Kollektion: Hologlam, Våren 2013

Ett akutinlägg blir det nu. Håller på att packa eftersom vi drar till Ravda i Bulgarien imorgon. Herregud, så kass jag är på att packa. Vill ha alldeles för mycket olika kläder med mig. Måste försöka tänka smart nu. Går sådär.

Just det, detta innebär att jag är borta en hel vecka och jag har inte hunnit förbereda inlägg. Alltså blir det inget skoj här på över en vecka men när jag är tillbaka är allt som vanligt igen. 🙂

Jag lackade med Don’t Be A Luna-Tic i förrgår för att jag ville delta i Skimmerskuggans holofredag och jag hinner minsann att vara med. Lacket är fint men inte något man måste ha. Jag ville ha hela kollektionen så det åkte självklart med. Färgen är stålgråblå. Vacker, absolut. Ingen galen regnbåge här men det är ändå något speciellt med dessa extremt linjära regnbågar.

Applicering: Ha! Den här gången gick det bättre. Jag skippade baslack helt och då upplevde jag ingen holosjuka alls. Däremot fick jag använda tre lager. Torkade fort som attan.

 

English:

Hologlam Collection, Spring 2013

A late friday post. I have to hurry ‘cause tomorrow we’re going to Bulgaria and I’m trying to not bring too much clothes. That’s just so tricky.

And, that means that I can’t blog for over a week. But soon I will be back! 🙂

Friday means Skimmerskuggans holofriday and I have a pale steel grey blue something polish with shy rainbow. Very nice though. Not spectacular but nice.

Application: I didn’t use base coat this time and sudden it was easy to apply. I used three coats and it dried very fast.

 

China Glaze - Don't Be A Luna-Tic 01

China Glaze - Don't Be A Luna-Tic 02

China Glaze - Don't Be A Luna-Tic 03

China Glaze - Don't Be A Luna-Tic 04

China Glaze - Don't Be A Luna-Tic 05

 

11 reaktioner på ”China Glaze – Don’t Be A Luna-Tic

  1. Vackert och ljuvt. Det är så fin finish på Hologlam… Hoppas att du får en härlig semester. Håll utkik efter snygga lack, jag hittade massor i Nessebar:)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!