IsaDora – Emerald Crush (Sandiga veckan)

Kollektion: Sugar Nails, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

När IsaDora’s höstiga Sugar Crush-lack dök upp ville jag ge mig på allihop på en gång. Jag har hållit mig ända tills nu och började med Emerald Crush för att pricka in Karin’s Gröna Onsdag, så klart.

Detta inlägg är förberett och under tiden jag skriver håller lacket på att torka. I flaskan är det svart med glitter i grönt och lila. På nageln syns mest grönt glittergnister men man kan faktiskt ana det lila också. Superduperläckert.

Nu har det torkat och jag kan bara säga att IsaDora återigen har impat på mig. Det här är så höstmurrigt det kan bli och gnistrar som asfalten gör en kall natt när endast månen lyser upp. Jorå, ibland kommer den poetiska ådran fram. 😉

Applicering: Här har jag använt tre lager och det torkar normalsnabbt. Det är en fröjd att måla med.

 

English:

Sugar Nails, Fall 2013
Sent for review

When this collection arrived I wanted to try everyone at once but I held my horses. Now, I finally have tried Emerald Crush. I chose that one since it’s Karin’s Green Wednesday. Please, visit her later today for more greens.

Of course I love this. I think IsaDora makes great textured polishes. This one is black and has glitter in green and purple. The green is more visible than the purple but you can still see the purple in some angles.

Application: Very good application. Three coats and normal dry time.

 

IsaDora - Emerald Crush 03

IsaDora - Emerald Crush 04

IsaDora - Emerald Crush 05

IsaDora - Emerald Crush 07

IsaDora - Emerald Crush 09

IsaDora - Emerald Crush 01

IsaDora - Emerald Crush 02

 

27 reaktioner på ”IsaDora – Emerald Crush (Sandiga veckan)

    • Alltså, det är mer grönt. 🙂 Min kamera är inte alltid min bästa vän. Här är det mörkare och mer blått än vad det egentligen är. Dagsljus är inte dumt. Min belysning funkar inte alltid har jag märkt.

  1. Jag har inte skaffat mig ett enda ”Liquid Sand”-lack än, har inte kännt mig särskilt lockad av den osläta ytan. Men jag måste säga att av alla jag sett runt om i bloggvärlden så har Isadoras imponerat mest! Detta är också snyggt.

  2. Pingback: Vacker & Underbar » Deltagarlista Grön Onsdag v 38

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!