Depend – 4046 Green Groupie

Kollektion: Metallic Collection, Hösten 2014
Utskickat i recensionssyfte

Helt plötsligt har jag en massa gröna skönheter att välja på så det var lurigt att bestämma lack idag. Det fick bli Green Groupie från Metallic-kollektionen. Kanske, kanske lackar jag om till ytterligare ett grönt idag. Mest för att jag har tid och en stor hög av otestade lack.

Green Gropie pendlar mellan att vara väldigt nära frost till att vara ett ursnyggt metallic-lack i en härlig grön nyans. Eftersom jag tycker att Depend har lyckats med formulan och finishen på detta lutar det åt att jag faktiskt gillar det här riktigt mycket.

Nu får ni hälsa på Karin som visar ett urvackert lack från Zoya idag. Och det är grönt eftersom det är Grön Onsdag.

Applicering: Två lager och lättlackat. Penseldrag kan uppstå men är man försiktig och inte har för mycket lack på penseln blir resultatet bra. Torktiden är normal.

 

Translation:

Metallic Collection, Fall 2014
Utskickat i recensionssyfte

Yay, it’s Karin’s Green Wednesday and I have Green Groupie from the Metallic Collection for you today. It’s medium green with a metallic finish that almost looks frosty but somehow this manage from being too frosty and looks more metallic. I like this. I was a bit unsure at first but this is absolutely nice.

Application: Two coats and easy application. Use not too much polish on the brush for best result and be careful applying this to avoid brush strokes.

 

Deoend - 4046 Green Groupie 01 Deoend - 4046 Green Groupie 02 Deoend - 4046 Green Groupie 03 Deoend - 4046 Green Groupie 04 Deoend - 4046 Green Groupie 05 Deoend - 4046 Green Groupie 06

 

6 reaktioner på ”Depend – 4046 Green Groupie

  1. Pingback: Vacker & Underbar » Deltagare Grön Onsdag

    • Jag är inte proffs på stämpling men som svar på din undran i ett annat inlägg så tror jag dessa lämpar sig ypperligt för stämpling. 🙂 Nästan så att jag själlv är lite sugen på att testa det. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!