OPI – Warm Me Up

Kollektion: Mariah Carey Holiday Collection, Julen 2013
Utskickat i recensionssyfte

Alltså, ibland. Blir så trött på WordPress. Jag hade publicerat detta igår och fått kommentarer och allt och idag var det borta. Säkert något jag själv gjort men inte med mening. Istället verkar WP ha bytt detta inlägget mot ett annat som jag inte var klar med och som jag inte ville publicera som det var.

Jaja. Jag skriver lite snabbt här att detta är det sista lacket jag testar ur förra årets julkollektion och att jag verkligen gillar det här mörkt bruna skimmerlacket. Som mörk choklad. Tjusigt.

Applicering: Tre lager men täcker säkert med två. Torktiden är bra och det är relativt lättlackat, om möjligt lite rinnigt.

 

Translation: 

Mariah Carey Holiday Collection, Holiday 2013
Sent for review

Dunno what happend with this post. It disappeared so I had to post again and write some new text, I’m kinda irritade on WP atm.

Anyways. This is the last polish I’ve tried from last year’s holiday collection and I really like this dark brown shimmer. Like dark chocolate.

Application: Three coats but I guess you can get away with two. Dries rather quickly. Maybe a tiny bit runny.

 

OPI - Warm Me Up 01 OPI - Warm Me Up 11 OPI - Warm Me Up 10 OPI - Warm Me Up 09 OPI - Warm Me Up 08 OPI - Warm Me Up 04 OPI - Warm Me Up 03 OPI - Warm Me Up 02

6 reaktioner på ”OPI – Warm Me Up

  1. Oj, vilka snygga bilder du fått på detta lack (-som jag inte känt någon längtan efter att äga).
    Har alltid tyckt att det sett så frostigt ut på bilder jag sett (-hmm,snygg brun mot huden så här vintertid…). Finns ju en liknande nyans i året julkollektion också (-vilken av de två passar mig?…).
    Alltid trevligt att titta in på din sida….. ; )

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!