Depend – 363

Kollektion: Summer Beach Collection, Sommaren 2013
Utskickat i recensionssyfte

Då var det måndag igen. Det är tur att vi har Lindas’s Blå Måndag att trösta oss med så att vi får se en himla massa fina blå lack. Det piggar alltid upp. Jag är inte typen som ser måndag som ”början på en ny och orörd vecka”. Jag vill bara att det ska bli onsdag så att det närmar sig helg. 🙂

I alla fall, jag visar Depend igen eftersom jag vill komma ifatt. Jag har inte så många blå Depend kvar men då kom jag att tänka på layeringslacket i sommarkollektionen. Det är ett duokromt skimmerlack som skiftar från blått till lila och dessutom ser det turkosgrönt ut i vissa vinklar. Jag målade på ett lager över IsaDora Gothic Black och vips hade jag magi på naglarna.

Det är helt fantastiskt fint. Jättesvårt att fota i vanlig ordning men ni får tro mig helt enkelt. Jag önskar verkligen att skiftningarna gick att fånga bättre men det var stört omöjligt.

Applicering: Lätt att måla med och torkar snabbt.

 

English:

Summer Beach Collection, Summer 2013
Sent for review

Monday again. Not my favorite day of the week so it’s fun to at least have Linda’s Blue Monday to celebrate. I have a duo chromic layering polish for you today.

I’ve put one coat ove IsaDora Gothic Black and there was magic. 363 shifts from blue to purple and even to green turquoise. It looks amazing but I had trouble capture the duo chromic effect. You have to believe me when I say this is a true beauty.

Application: Very easy to apply and it dries fast.

 

Depend - 363 02

Depend - 363 04

Depend - 363 05

Depend - 363 06

Depend - 363 07

Depend - 363 09

Depend - 363 10

 

15 reaktioner på ”Depend – 363

  1. Det var snyggt! Himla frustrerande när man inte tycker bilderna återger verkligheten :-).

    Jag är sådär otäck så jag gillar måndagar, ”*Yes, ny vecka, nya möjligheter, ny energi*. Fast det är verkligen inget fel på onsdagar, fredagar eller helger heller. 😀 Och då och då kunde ju gärna måndag vara nästa dag istället.

  2. Riktigt snyggt!

    Jag ogillar måndagar till den graden att jag ibland kan börja må dåligt på söndagskvällen. Tror att det sitter i sen jag gick i en skola som jag verkligen inte trivdes i – varje söndag blev jag illamående för att jag verkligen inte ville till skolan. Hemskt egentligen. Helg hela veckan, tack! 😉

  3. Jag kopplar ihop måndagar med början på en ny vecka, och det stressar mig nästan alltid eftersom en ny vecka i princip alltid innebär att jag är närmre en deadline än jag vill vara…

    Snyggt lack för övrigt, vilket är lite irriterande, för jag gillar inte att köpa depend

  4. Jag älskar verkligen såna här effektlack, vilket vackert skimmer! Och jag avskyr oftast måndagar, jag är mest trött och vill ha helg igen =)

  5. Pingback: What’s my number, what’s my color |

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!