Depend – 383

Kollektion: Autumn Nailpolish, Hösten 2013
Utskickat i recensionssyfte

Då var det måndag igen. Fattar inte var tiden tar vägen. November är här och julprylarna har dykt upp i affärerna. Känns lite konstigt men om jag ska vara ärlig så ser jag fram emot att ta fram adventsljusstakarna och stjärnorna. 🙂 Men först ska vi ta oss igenom mörka November.

Jag har faktiskt ett blått lack att visa idag så att jag kan vara med på Tove’s Blå Måndag. 383 är mörkt, dammigt blågrått och har lite av det där spräckliga i sig. Det syns knappt men ibland om man tittar riktigt noga kan man se det. Fint och trevligt men ett mellanlack för mig.

Applicering: Två lager och superbra formula. Torktiden är normal.

 

English:

Autumn Nailpolish, Fall 2013
Sent for review

For today’s Blue Monday I have for you a dusty greyish blue polish from Depend. A nice polish but I don’t love it. I like it, though. Visit Tove for more blue manis.

Application: Two easy coats. Normal dry time.

 

Depend - 383 01

Depend - 383 02

Depend - 383 03

Depend - 383 04

Depend - 383 05

5 reaktioner på ”Depend – 383

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!