Depend – 389

Kollektion: Spring Nailpolish, 2014
Utskickat i recensionssyfte

Det här lacket är inge kul. Färgen är ganska tråkig trots att den ser ut som kolasås. Bilderna blev inte heller så lyckade. Visst blir man trött när man har fixat till naglarna och precis när man ska fota så ser man att det finns ett märke i lacket? Tror det beror på överlacket. Jag brydde mig inte om att göra om den här manikyren trots skavanken.

Applicering: Helt ok att måla med. Jag fick använda tre lager och torktiden var normal.

 

Translation:

Spring Nail Polish, 2014
Sent for review

This is not my favorite color. It looks like caramel but I don’t think that’s a fun color for nail polish. I’m not satisfied with my pictures either. Somehow I managed to get a mark on one nail which bothered me but I wasn’t in the mood for doing this manicure again.

Application: Ok formula, three coats and normal dry time.

 

Depend - 389 02

Depend - 389 03

Depend - 389 01

Depend - 389 06

Depend - 389 07

 

5 reaktioner på ”Depend – 389

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

