OPI – You’re So Vain-illa

Kollektion: Coca Cola by OPI, Sommaren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Men, inget holo idag! Jag kände att jag låg lite efter med OPI så det får bli det idag istället.

You’re So Vain-illa är ett krämigt krämlack i en mjuk, ljusbeige nyans. Inte riktigt så gult som bilderna visar. Snyggt och diskret. Bra bas för nail-art, kan jag tänka mig. Jag tycker om det här. Det är ett behagligt lack. Jag har inget överlack på bilderna eftersom jag lackade på ett glitterlack efter att jag fotat.

Applicering: Egentligen inga bekymmer men jag lyckades ändå kladda ner nagelbanden lite. Aningens, aningens rinnigt. Städade efter mig men är man mer försiktig än jag var så slipper man nog det. Tre lager och bra torktid.

 

Translation:

Coca Cola by OPI, Summer 2014
Sent for review

No holo today, I’m afraid. Instead I have a light beige creme to show you. Not quite that yellow toned that my pictures show. I think this is nice and easy to wear and probably perfect for nail art. Also very work appropriate.

Application: Good formula. Maybe a tiny bit runny but nothing to worry about. I did some clean up afterwards but that’s only my fault. I wasn’t careful when I applied it. Three thin coats and good dry time.

 

OPI - You're So Vain-illa 03

OPI - You're So Vain-illa 04

OPI - You're So Vain-illa 06

OPI - You're So Vain-illa 07

OPI - You're So Vain-illa 08

OPI - You're So Vain-illa 11

OPI - You're So Vain-illa 12

OPI - You're So Vain-illa 14

 

2 reaktioner på ”OPI – You’re So Vain-illa

  1. Jag har beställt Opi My Vampire is Buff,istället för detta. Behövde ett heltäckande ljust lack(missfärgade naglar,suck : ( Hoppas så att jag gjorde rätt val, allt hänger på hudtonen att det blir rätt.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

