Spell Polish – Geezer (layered over blue)

Kollektion: The Duds We Once Loved
Utskickat i recensionssyfte

Jag kunde inte vänta med att testa detta över blått så det blir ett inlägg med Geezer idag också. Det är återigen omöjligt att fota rättvist. Har haft en period då mina manikyrer inte blir som jag vill. Igår bar jag ett fantastiskt lack men lyckades paja manikyren innan jag hade fotat så det måste jag göra om.

Geezer är lättare att använda som ett layeringslack. Jag testade över svart på ett papper och det blev superläckert men nu får ni se hur det ser ut över H&M Blue My Mind. Här har jag två lager.

 

Translation:

Collection: The Duds We Once Loved
Sent for review

I had to try Geezer layered over blue. I posted it on its own on friday but felt that I needed to see this over a blue or black base. This looks so much better layered. I have tried it over black on a piece of paper and that looked gorgeous. Here I have put two coats over H&M Blue My Mind. So hard to photograph.

 

Spell Polish - Geezer 03

Spell Polish - Geezer 04

Spell Polish - Geezer 05

Spell Polish - Geezer 02

Spell Polish - Geezer 07

 

3 reaktioner på ”Spell Polish – Geezer (layered over blue)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

