OPI – My Current Crush

Idag ska jag visa ett lack som jag såg på en blogg i våras och var tvungen att ha. Detta lacket verkar inte ha kommit till Sverige. Jag klickade hem det på eBay. 

My Current Crush är ett Liquid Sand och av någon anledning så föll jag för detta hårt. Nu när jag har testat känner jag att det inte var nödvändigt att skaffa det men det är ändå kul att ha lack som inte har visats hej vilt på bloggar. Färgen är rödlila och i lacket finns silverglitter som gnistrar diskret. Snyggt men OPI har släppt bättre Liquid Sands. 

Applicering: Tre lager och normal torktid. Väldigt lättlackat.

 

Translation:

Today I have a polish for you that are only available in US I think. I bought it at eBay after I’ve seen it in a blog post, don’t remember which blog. 

My Current Crush is a Liquid Sand in red toned purple. There are silver glitter in the polish which makes the polish glisten. It’s ok but now I feel it wasn’t THAT necessary to buy. 

Application: Three coats and very easy to apply. Normal dry time. 

 

OPI - My Current Crush 01 OPI - My Current Crush 04 OPI - My Current Crush 05 OPI - My Current Crush 07 OPI - My Current Crush 09 OPI - My Current Crush 10 OPI - My Current Crush 11

 

7 reaktioner på ”OPI – My Current Crush

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

