OPI – You Only Live Twice (ABC Challenge)

Kollektion: Skyfall Collection, Julen 2012

Hjäääälp, vad trött jag har varit denna veckan. I och för sig inte så farligt på dagarna men kvällarna. Helt förstörd. Jag ska göra mitt bästa för att ändå få till ett inlägg här för jag vill inte missa Y-dagen. Det är näst sista bokstaven i Lacky Corner-Helenas ABC Challenge.

You Only Live Twice kom julen 2012. Visst är det juligt men äsch. Jag tänker att jag kommer njuta som bara den av denna glittriga härlighet i solen idag. Magentafärgat skimmer/glitter-lack som är underbart. Väldigt glittrigt och vackert. Det tog bara två år och några månader för mig att testa denna vackra skapelse.

Applicering: Lite grann rinnigt men det går att kontrollera om man är försiktig. Tre lager och normal torktid.

 

Translation:

Skyfall Collection, Holiday 2012

Ok, this is a christmas polish that I bought for over two year’s ago. It’s maybe a bit Christmas-y but I’m sure this will look incredible in the sun today. It has a gorgeous deep magenta shade and is so glittery and festive. Love it.

This is my Y-mani in Helenas ABC Challenge and soon this challenge will be over. What do I do then? 🙂

Application: Three coats. A tiny bit runny but nothing that bothers me too much. The dry time is normal.

 

OPI - You Only Live Twice 09OPI - You Only Live Twice 01 OPI - You Only Live Twice 03 OPI - You Only Live Twice 05 OPI - You Only Live Twice 07 OPI - You Only Live Twice 08 OPI - You Only Live Twice 11 OPI - You Only Live Twice 14

 

 

3 reaktioner på ”OPI – You Only Live Twice (ABC Challenge)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

