Marie Lluy – 41

Denna, regniga men gröna onsdag visar jag ett Mallis-lack. Köpt av mamsen, såklart.

Jag hade nästan glömt bort det här men när jag letade bland mina få otestade gröna så hittade jag denna goding. Det här hade platsat både på Blå Måndag och Grön Onsdag då basen är grön men skimret blått. Ett riktigt härligt lack som måste ses i verkligheten. Den här typen av lack är alltid svårfotade.

Hur som helst, det är sjukt mycket finare än jag trodde. Det riktigt lyser om naglarna.

Karin visar också ett blåtonat grönt. Väldigt fint. In och hälsa på hos henne med, vettja!

Applicering: Lättapplicerat men aningens skirt. Tre tjocka lager har jag på bilderna. Torkar ändå relativt snabbt.

 

Translation:

For today’s Green Wednesday I have a gorgeous, gorgeous polish to show you. My mom bought this to me when whe visited Mallorca.

It has a beautiful green base and shimmer in blue. So glowy and stunning. Much more Beautiful irl. My pics are not great.

Karin has a beautiful green on her nails as well, be sure to check it out. 🙂

Application: A bit on the sheer side, I used three thick coats. Good dry time and the formula was easy to work with.

 

Marie Lluy - 41 02 Marie Lluy - 41 03 Marie Lluy - 41 04 Marie Lluy - 41 05 Marie Lluy - 41 13Marie Lluy - 41 14

4 reaktioner på ”Marie Lluy – 41

  1. Pingback: Deltagare Grön Onsdag | Vacker & Underbar

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!