Pamsans favoriter 2011

Nytt år, nya kollektioner och lack. Längtar redan efter alla swatches på nya lack som är på gång. Innan jag börjar sukta efter nya lack ska jag dela med mig av mina favoriter som jag lackat med under 2011. Som förra året listar jag helt enkelt lack som jag visat på bloggen under året, de behöver alltså inte vara släppta under 2011.

Here’s my list of my favorites 2011. I’ll show you polishes I have used during 2011, all polishes haven’t been released during 2011. There can be some oldies too.

Januari 2011

OPI – The Show Must Go On

China Glaze – Swing Baby

Diamond Cosmetics – Sparkling Sherry

Nubar – Wildlife

Februari 2011

China Glaze – GR8

China Glaze – Snow

BB Couture – Frosty Meadow

Misa – The Grass Is Greener On My Side

Mars 2011

Zoya – Midori

Zoya – Charla

Misa – Radiant

OPI – Extra-Va-Vaganza

April 2011

Rescue Beauty Lounge – Coral

OPI – Last Friday Night

China Glaze – Starboard

Nubar – Vaso

China Glaze – Sun Worshiper

Maj 2011

China Glaze – OMG

Sinful Colors – San Francisco

Nubar – Indigo Illusion

Juni 2011

Nfu Oh 70

Zoya – Sarah

Milani – Totally Cool

Color Club – Ultra Violet

Kleancolor – Metallic Red

Orly – Space Cadet

Kleancolor – Metallic Green

Juli 2011

Nfu Oh 68

Zoya – Rica

China Glaze – Blue Iguana

OPI – Spark de Triomphe

Augusti 2011

Sinful Colors – Kismet Elated

China Glaze – Señorita Bonita

Barielle – Date Night

China Glaze – Atlantis

China Glaze – Let’s Do It In 3-D

China Glaze – It’s Alive

Zoya – Kimmy

September 2011

Sally Hansen Nail Prisms – Burgundy Orchid

OPI – Pros & Bronze

Nubar – Night Sparkle

Oktober 2011

Diamond Cosmetics – Deep Blue Sea

Nubar – Verde

China Glaze – Medallion

OPI – Rally Pretty Pink

November 2011

Orly – Meet Me Under The Mistletoe

China Glaze – Westside Warrior

OPI – Crown Me Already!

Diamond Cosmetics – It’s Electrifying

China Glaze – Mistletoe Kisses

December 2011

China Glaze – Tinsel Town

IsaDora – Merry Red

China Glaze – Ring In The Red

Det var det det! Herregud vilket pill och vilken tid det tog att få ihop den här listan. Nu ska jag äntligen återgå till vanligt bloggande. Har längtat så till att komma igång igen.

26 reaktioner på ”Pamsans favoriter 2011

  1. Vad många fina lack du fick med! Jag suktar speciellt efter både Spark de Triomphe och Crown Me Already trots att jag egentligen inte är ett dugg sugen på glitter just nu. Konstigt hur det där fungerar!

  2. Dreggelinlägg… fanns många lack jag ville ha där. Har du förresten skrivit något inlägg om hur du tar hand om dina naglar? De är ju i så bra skicka och så fint formade

  3. What a fantastic selection – I don’t have many of these actually! Looking forward to another great year of polishes from you! All the best for 2012!

  4. Åh, så många fina! The show must go on plus några till är nu på hem till mej. 🙂
    Hade tänkt mej en inköpsfri månad men det sket sej ganska fort.
    Tackar! 😛 hihi

  5. oh, I love the majority of the polishes you’ve listed as your favs! The others I don’t have yet 😀 These polishes are so gorgeous, you have great taste! Not enough Orly for me – I’m obsessed with this brand now – I’m rockin’ Rock Solid on my tips now and I love it, it’s the ultimate ‘a piece of rock encrusted with minerals’ kind of polish 😉

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!