NailArt Sunday: Enchanted Black Gradient

Oh. Kom precis på att jag måste fixa en topplista för 2012. Hoppas jag hinner annars kommer den listan första dagen på 2013.

Jag försökte mig på en nailart idag men är inte helt nöjd. Jag visar ändå. Jag började med NYX Enchanted Forest som kommer i ett eget inlägg en annan dag. Sedan svampade jag ett svart glitterlack , L.A. Girl Glitter Addict Uninhibited, på halva nageln ungefär. Där skulle jag ha låtit det vara för det blev snyggt. Jag tänkte dock att det kunde bli extra fräsigt med svampning av grönt glitter över det svarta så jag valde L.A. Glitter Addict Purge. Överlack på det men som sagt…jag borde ha nöjt mig med det svarta.

 

English:

Today I’ll show you a nail art. I’m not completely satisfied with the result but I’ll show you anyway. I began with NYX Enchanted Forest that I will show in a separate post later. Then I used a sponge to put a black glitter, L.A. Girl Glitter Addict Uninhibited on half the nail. I should’ve stopped there. But then I put some green glitter, L.A. Girl Glitter Addict Purge, over the black but I shouldn’t have. Here it is anyway.

 

Enchanted Black Gradient 01

Enchanted Black Gradient 02

Enchanted Black Gradient 03

Enchanted Black Gradient 04

 

8 reaktioner på ”NailArt Sunday: Enchanted Black Gradient

  1. Jag förstår vad du menar även om jag gillade det gröna glittret också.
    Att sluta i tid är supersvårt, själv har jag grymma problem med det i allt som har med färg att göra. Lackning, måleri och teckning. Det gäller att lägga band på sig själv.

  2. Pingback: NYX Advanced Salon Formula – Enchanted Forest « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!