piCture pOlish – Kryptonite

Nu var det verkligen dags för något snyggt och intressant här. Har inte visat så mycket kul det senaste, känns det som. Jag har dessutom varit lite lat när det kommit till bloggen men nu är det nya tag igen. 🙂 Det är ju faktiskt Karin’s Gröna Onsdag och det är en temadag som jag verkligen gillar. Grönt går ju bara inte att tröttna på.

Kryptonite beställde jag från Karin…eller Nailmail rättare sagt och jag är så glad att jag beställde just det. Det är ju helt fantastiskt. Det är en sån där mörk, djup skogsgrön som jag gillar och jag tror minsann att basen är jelly. Det är fyllt med massa prismatiskt skimmer som ger det extra djup.

Applicering: Ok formula men jag upplevde det som att det var lätt att man karvade upp nakna gropar om man hade för lite lack på penseln. Lagom var bäst här. Man klarar sig nog med två lager men jag körde på tre och det torkade fort.

 

English:

It’s time for something beautiful now and Kryptonite is the perfect polish for Karin’s Green Wednesday. It’s dark forest green in jelly with prismatic shimmer. So incredibly beautiful. I so love this. Shiny and deep looking.

Application: Ok formula but don’t use too little polish on the brush since it’s easy to get bald spots that way. Three coats and good dry time.

 

piCture pOlish - Kryptonite 10

piCture pOlish - Kryptonite 03

piCture pOlish - Kryptonite 04

piCture pOlish - Kryptonite 06

piCture pOlish - Kryptonite 07

piCture pOlish - Kryptonite 08

piCture pOlish - Kryptonite 09

 

22 reaktioner på ”piCture pOlish – Kryptonite

  1. Jättefina bilder 🙂 Jag älskar mitt Kryptonite, köpte det också via nailmail vilket var tur för det är i princip alltid slutsålt i alla shoppar 🙂

  2. Pingback: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

  3. Pingback: Vacker & Underbar » Grön Onsdag: Claire – Happy/Earthy

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!