Depend – 2065 Forget-Me-Not

Kollektion: Rough Sparkle, Våren 2013

Trodde ni att jag kunde hålla mig ifrån dessa? Nä, det är klart jag inte kunde. Eftersom det finns ett blått lack i kollektionen passade jag på att testa det direkt så att jag kan bidra med något till Linda’s Blå Måndag. Forget-Me-Not är isigt ljusblått med glitter som torkar till en matt och sandig yta. I lacket finns även hexagonaler som gnistrar och har sig. Det är klart att jag gillar det. Både färgen och finishen är min melodi. 🙂

Det enda som är negativt med kollektionen är att det bara släpptes sex färger. 🙂

Applicering: Perfekt formula och det täcker med två lager. Torktiden är riktigt snabb.

 

English:

Rough Sparkle Collection, Spring 2013

I couldn’t resist trying one of these almost immediately. I began with the ice blue Forget-Me-Not. It dries matte and the heaxagonals sparkles in the sandy finish. Love it! And because it’s the first day of the week it’s also Linda’s Blue Monday.

I only wish that there were more colors in the collection. 🙂

Application: Great formula, two coats and fast dry time.

 

Depend- 2065 Forget-Me-Not 06

Depend- 2065 Forget-Me-Not 07

Depend- 2065 Forget-Me-Not 03

Depend- 2065 Forget-Me-Not 04

Depend- 2065 Forget-Me-Not 05

Depend- 2065 Forget-Me-Not 09

 

16 reaktioner på ”Depend – 2065 Forget-Me-Not

  1. Vad fint det ser ut! Jag har inte köpt något strukturlack än, men Depends kan jag absolut tänka mig att köpa!

  2. Hm verkar som att e:n o k:n fallit bort för mig när jag ska läsa :/

    Tycker om lacket isäg även om jag måste tycka att depend överdriver nå sjukt med silvershimmer i allt jämt O.o

  3. Ja, kanske… Gillar namnet och namnen på de andra också! Som florist har jag svårt att motstå lack med blomnamn 😉
    Ser fram emot att se fler ur kollektionen innan jag bestämmer mig för vad jag tycker 🙂

  4. Pingback: Depend – 2064 Bluebell | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!