Jade – Vermelho Surreal

Jag hade inte tänkt lacka med denna skönhet när det var mulet men nu kunde jag faktiskt inte vänta längre. Ikväll ska jag träffa några härliga tjejkompisar och det blir väl en och annan god drink. Då är det givet att man har något fint på klorna så Vermelho Surreal åkte fram. Wows så fint. Ja, nu sitter jag här och glor fånigt på mina naglar igen. Det här är en typisk fara när man kör bil. Skulle en solstråla dyka upp så är man ju där och försöker pricka in naglarna i solen så att man får se de där fantastiska regnbågarna åka fram och tillbaka på naglarna. Aaah.

Ja, just det. Det är ju dessutom Kerstins holofredag och det vill man inte missa.

Färgen är åt det roströda hållet och det bara glöder om det här. Jag hittar inga bra ord för att förklara vad jag känner. Det är bara bedårande.

Applicering: Två lager och otroligt lättlackat. Snabb torktid.

 

English:

My plan was not to use Vermelho Surreal a cloudy day but I couldn’t resist this anymore. Also, I’m going out with my friends tonight and wanted something gorgeous on my nails.

Yes, it is gorgeous. Like dangerous to drive the car. I look a little bit too often at my nails when I should have my eyes on the road. 🙂 Rusty red with beautiful and strong holo effect.

And of course, it’s Kerstins Holo Friday. Let’s celebrate that.

Application: Two smooth coats and good dry time.

 

Jade - Vermelho Surreal 01

Jade - Vermelho Surreal 03

Jade - Vermelho Surreal 04

Jade - Vermelho Surreal 05

Jade - Vermelho Surreal 06

Jade - Vermelho Surreal 07

Jade - Vermelho Surreal 08

 

16 reaktioner på ”Jade – Vermelho Surreal

  1. Snyggt! Jag har två Jade, och de har så otroligt bra formula. Nästan så man undrar vilken okänd giftig kemikalie de använt ;-).

    Köra bil och glo på naglarna … tur man är bekant med vägen. Mobilen fipplar jag sällan med i bilen, men naglarna drar i alla fall till sig min uppmärksamhet då och då …

  2. Jade är det märke jag är mest nyfiken på att testa just nu men det är ju så dyrt! Är det värt det? Fint är det även om just rostrött inte är min direkta favorit

  3. Nu pratade du först om att ta en drink och sedan att lacket var en trafikfara när man kör bil, jag hoppas inte att du planerat att köra! Det tror jag inte om dig iofs:)
    Men bortsett från det här med alkoholen så håller jag med om detta kan vara en potentiell trafikfara, väldans vackert.

  4. Pingback: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!