LilypadLacquer – As Good As Gold

Men vad sjutton. Vilken latmask jag har varit de senaste dagarna. Har inte orkat blogga helt enkelt. Men det är skönt att bara skita i det ibland. Nu känns det genast mycket roligare. 🙂

Denna holofredagen blir det silverholo igen. As Good As Gold fick jag i senaste utskicket från Norway Nails och det är ju lika bra att jag visar lacken så fort jag kan. Detta passar ju perfekt till dagens holofredag dessutom och vill ni se fler härliga regnbågar tycker jag att ni skyndar er och besöker Skimmerskuggan också.

Särskriver man LilipadLacquer månntro? På flaskan står det ihop i alla fall så jag skriver rubriken på samma sätt. Silver med fint, diskret holoskimmer. Absolut inte in your face men det är något som gör att jag ändå gillar detta trots att det inte är helt galet som t. ex. FNUG Psychedelic som jag visade förra fredagen. Det har en lite annorlunda finish på något sätt än vanliga silverholos men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Tyvärr blir det lite penseldrag i lacket men det syns inte i solen som tur är. Jag prickade in blek kvällssol men anar att det blir ännu finare i ordentligt solsken.

Applicering: Skirt så jag har använt fyra lager. Ingen holosjuka så det är ingen fara. Lätt att hantera men torkar långsammare än vad holos vanligtvis gör. Använde inte topplack denna gången så det hade så klart torkat snabbare med det.

 

English:

Today I’ll show you a silver holo again. This time a LilypadLacquer Norway Nails sent me for review. As Good As Gold has fine, subtle holo shimmer and is nothing like FNUG Psychedelic but I still like it. It has a different look compared to other silver holos. Soft somehow. And because it’s friday I suggest you visit Skimmerskuggan for more holos.

Application: Sheer. I needed four coats but the formula is easy to handle, no holo sickness here. Longer dry time than holos usually have.

 

LilypadLacquer - As Good As Gold 03

LilypadLacquer - As Good As Gold 04

LilypadLacquer - As Good As Gold 06

LilypadLacquer - As Good As Gold 07

LilypadLacquer - As Good As Gold 08

LilypadLacquer - As Good As Gold 10

LilypadLacquer - As Good As Gold 01

LilypadLacquer - As Good As Gold 02

 

7 reaktioner på ”LilypadLacquer – As Good As Gold

  1. De tre Lilypad jag provat är jag helt kär i! Underbara lack! Har ett till som jag ska prova snart men inte det här.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!