Liquid Sky Lacquer – Faerie Wisdom

Idag är det mulet så då kommer blogglusten fram. Norway Nails skickade några roliga lack för ett tag sedan och bland annat Liquid Sky Lacquer som jag inte testat sedan tidigare. Det är verkligen kul att få testa nya märken och mitt första intrycka av detta märke är bara bra.

Jag menar, hur kul är inte detta? Jag vet inte ens om jag kan skriva ner allt som är intryckt i flaskan. Jag lade två lager över OPI Keeping Suzi At Bay och det var en perfekt bas för detta. I lacket finns finmalt lila skimmer som gör sig extra bra på blått. Det finns grönt mikroglitter, massa olika glitter i olika storlekar i neongrönt, i rosa, i blått och vissa är matta och vissa glittrar. Så roligt och humörhöjande. 🙂 Det här viil jag använda snart igen. Bilderna gör inte detta rättvist på något sätt.

Applicering: Det är lite bökigt att få med allt från flaskan. På vissa naglar blir det fler rosa glitterbitar och på vissa naglar fler gröna osv. Annars är det inga problem och det torkar snabbt.

 

English:

Here’s a funny polish Norway Nails sent me recently. How I love this jolly one. It’s my first time trying Liquid Sky Lacquer and I’m not disappointed. This makes me so happy. I put two coats over OPI Keeping Suzi At Bay and that was a perfect base for this glittery party. There are purple shimmer, green micro glitter, many different glitter in green, pink and blue. Some of the glitters are matte and some are glittery. So cool. I want to use this soon again. My pictures doesn’t do this justice at all.

Application: Easy to apply but hard to get all of the glitter to the nail. Some gets a lot of pink glitter and some get a lot of green but that doesn’t bother me. It dries fast.

 

Liquid Sky Lacquer - Faerie Wisdom 01

Liquid Sky Lacquer - Faerie Wisdom 03

Liquid Sky Lacquer - Faerie Wisdom 04

Liquid Sky Lacquer - Faerie Wisdom 05

Liquid Sky Lacquer - Faerie Wisdom 06

Liquid Sky Lacquer - Faerie Wisdom 07

Liquid Sky Lacquer - Faerie Wisdom 08

 

 

10 reaktioner på ”Liquid Sky Lacquer – Faerie Wisdom

  1. Pingback: Årskrönika 2013 | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!