IsaDora – 786 Ipanema Beach

Kollektion: Sunset In Rio, Sommaren 2014
Utskickat i recensionssyfte

Jag har redan visat Savannah Gold som IsaDora släppte nyligen. Ipanema Beach är väldigt likt Savannah Gold. Det är samma typ av finish och nyanserna är snarlika. Ipanema Beach är mindre skiftande och känns mer guldigt. I lacket finns även mikroglitter vilket även Savannah Gold har. Jag är mer förtjust i Ipanema Beach faktiskt. Jag trivdes helt ok i detta även om färgen lite anonym. Det är ju himla fint att bära guld när man har fått lite solbränna.

Applicering: Det är lätt att lacka med men det kan bli lite, lite penseldrag i lacket. Det är dock inget som stör mig. Jag har tre lager på bilderna men kanske skulle ha nöjt mig med två då det ser lite tjockt ut på nageln med tre lager. Normal torktid.

 

Translation:

Sunset In Rio, Summer 2014
Sent for review

I have already showed you Savannah Gold which is similar to Ipanema Beach. They are not dupes but they are very similar. Same finish and almost the same shade. Ipanema Beach is more golden and less color shifting. There are also micro glitter in the polish which it is in Savannah Gold too. I like Ipanema Beach more than Savannah Gold.

Application: Three coats and easy application. Maybe two coats had been better. Now it looks a bit thick on the nail. Some brushstrokes but that doesn’t bother me. Normal dry time.

 

IsaDora - Ipanema Beach 01

IsaDora - Ipanema Beach 02

IsaDora - Ipanema Beach 03

IsaDora - Ipanema Beach 07

IsaDora - Ipanema Beach 10

IsaDora - Ipanema Beach 11

IsaDora - Ipanema Beach 12

IsaDora - Ipanema Beach 13

 

2 reaktioner på ”IsaDora – 786 Ipanema Beach

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!