Orly – Melt Your Popsicle

Kollektion: Feel The Vibe, Sommaren 2012

Hallå där signalfärgen, trevligt att träffas. 🙂 Jäklars, vad det här lacket är oblygt. Det lyser som inget annat och det är så orange det kan bli. Älskar det så mycket.

Jag har testat detta över Dayglow men då fick jag inte till bilderna. Andra gången testade jag det på egen hand och det blev bättre.

Applicering: Helt ok men jag tyckte det blev lite strimmigt till en början. Jag har för mig att jag har fyra lager på bilderna men det går ganska smärtfritt att måla med så det är ok. Torktiden upplevde jag som ganska snabb.

 

English:

Feel The Vibe Collection, Summer 2012

This polish isn’t shy. It’s so bright and cool and I love this crazy orange. I have tried this over Dayglow but I couldn’t get decent pictures of it so here I have it on it’s own and that’s better.

Application: I have four coats here and the formula is ok but not the best. It gets a little streaky at first but looks fine after four coats. The dry time is good.

 

9 reaktioner på ”Orly – Melt Your Popsicle

  1. Pingback: Orly Feel The Vibe Collection Summer 2012 « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!